مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی جدید کاپیتان بوفون

مصاحبه ی جدید کاپیتان بوفون

جیجی بوفون سنگربان افسانه ای باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا روز گذشته در مصاحبه ی مفصلی شرکت کرد و در مورد زندگی ورزشی خود صحبت کرد.

جیجی در این مصاحبه گفت: "زمانی که من که سن کمی داشتم، شور و شوق بسیار زیادی در فوتبال داشتم و می خواستم آنطوری که قهرمانان عمل می کردند انجام دهم و یاد گرفتم این موضوع را با دوستانم به اشتراک بگذارم."

"من در ابتدای دوران بازیگری علاقه ی بسیار زیادی به گلزنی داشتم و به فکر دروازه و دروازه بانی نبودم ولی در سال 90 به توصیه ی پدرم به دروازه رفتم و خیلی زود در تیم پارما علاقه ام به این پست زیاد شد."

"من بسیار شاد و سر زنده بودم ولی غرور من به من کمک کرد تا بتوانم چگونه ایستادن در کنار بزرگان را در زمین یادبگیرم و همیشه ار اعتماد به نفس بالایی برخوردار بودم."

"شاید یک دروازبان بزرگ شده باشم اما همیشه پیترپن بودن برای من مناسب نیست. استعدادم را به صورت کاملا طبیعی از والدین به ارث برده ام و این خود یک اصل مهم و حیاتی است ولی به وسیله پشت کار و تلاش آن را حمایت کردم در غیر اینصورت به یک استعداد زود گذر تبدیل خواهید شد."

بوفون در ادامه به دوران افسردگی شدید خود اشاره کرد و گفت: "آن موقع را می توانم یک زمان برای رشد خودم نام ببرم. من از زندگی حرفه ای خود بسیار راضی هستم اما به عنوان یک مرد به هیچ عنوان از خودم راضی نبودم. حفره سیاهی در روح من وجود داشت. البته من در حال حاضر بسیار راضی تر هستم اما هنوز دوست دارم از خودم انتقاد کنم و در راه بهتر شدن به خودم کمک کنم. یک مورد خوب در مورد زندگی این است که متوجه شوی چگونه رشد کنید."

"من هیچ حسرتی در زندگی نداشته ام زیرا خودم نحوه ی سفر را خودم انتخاب کردم و خودم همیشه بهای اشتباهات را پرداخت کردم و این به شما کمک می کند."

"بعد از سن سی سالگی از نظر فیزیکی به خودم توجه کردم و برای ماندن در همان سطح شما باید فداکاری کنید تا بتوانید همان راه را ادامه دهید، در غیر اینصورت شما تنبیه خواهید شد."

جیجی در پایان به دوران بعد از دل پیرو اشاره کرد و گفت: "زمان هایی وجود دارد که شما از خودتان سوال می کنید آیا درست عمل کرده ام ؟؟؟ دو یا سه فرصت می توانست اوضاع را متفاوت تر رقم بزند و حس وابستگی آن چیزی است که باید دوباره پیدا شود به عنوان یک ارزش به حساب می آید. "

"آیا من همانند دل پیرو یا توتی برای هواداران یک سمبل هستم ؟ در صورتی که ارزش مشترکی بین یک باشگاه و یک بازیکن برای یک رسیدن به یک هدف وجود داشته باشد، چرا که نه؟"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: